Re: Traducció de APT [corretgiu-la]

Hola Antoni,

Felicitats per acabar la feina d'apt!  Realment mola veure la
quantitat de traduccions que heu acabat durant tan poc temps.
Espero que duri l'impuls.  Sent massa mandros per fer tot que
calgui per instal.lar apt-catala a ma, i com tambe prefereixo
tenir un sistema purament de paquets oficials, pregunto l'obvio:
Quan sera que tenim tot aixo dins la distribucio de debo?

i altre cop, enhorabona a tothom,
Mateu