Re: [forw] Recull de Termes 3.0

xdrudis@tinet.org va dir:

> Home, independentment de la compatibilitat, si l'autor vol, pot
> publicar-ho sota la GPL, la LDP i mitja dotzena
> de llicències més. El problema de compatibilitats és quan
> no es pot comptar amb el permís de l'autor (perquè n'hi ha molts,
> o perquè es fan servir coses d'altres projectes...). Igual com l'autor
> ha otorgat un llicència GPL en pot otorgar una altra qualsevol.
>
> És a dir que crec que el que cal és que l'autor es llegeixi la
> LDP i decideixi si vol posar el seu treball sota aquesta llicència.
> Si vol, pot.

es clar. pero em fa l'efecte que no ens hem explicat bé. La situació es:
softcatalà ha posat el recull sota la LDP. El nostre recull de debian
-segons ha dit l'antoni- està sota la GPL. I la pregunta que ens fem es si
son compatibles totes dues per tal d'arreplegar-los a un glossari com ara
orca.

> Però jo no sóc advocat.

jo tampoc, pero el problema de incompatibilitats no té res a veure "amb la
voluntat de l'autor" sinó amb el que diuen les llicencies (tenim l'exemple
del que va passar amb kde, la incompatibilitat no depenia de la voluntat
dels hackers de kde).

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux
miquel@sindominio.net    |   yonderboy@barrapunto.com