Re: [forw] Recull de Termes 3.0

Antoni Bella va dir:

>   Home ja podria haber escrit directament a la llista i així interactuariem
> amb més personalitat.

En Jordi Mas no està a la llista, i la relació sobre aquesta qüestió l'ha
mantingut amb mi en tot moment, per això m'ha escrit a mi... Per tant ha
actuat completament d'acord a la netiqueta.

>   Bé, tal com t'habia dit estic disposat a col·laborar amb una llista oberta
> i sobretot lliure, sense títols de propietat, pel que si voleu obrir un
> projecte tal com Orca mi apuntaré (ara no, estic d'oposicions). També
> remarcaré que aquí tenim el recull de Debian peró si el projecte Orca avança
> espero deixar-lo en les qüestions específiques de Debian.
>

>   Pel que fa al nostre recull crec que el tenim com a GPL i no sé si estarà
> en conflicte amb totes les llicències que usen en el LDP ;) , que
> especifiquin de quina es tracta que si no hem faré un embolic.

hi ha una llicència específica LDP per als manuals i guies (getting
started, etc), suposo que s'hi referereixen:
http://linuxdoc.org/LDP-COPYRIGHT.html

> Un altre punt
> es el fet de que no hem millorat el seu sols hem unificat parers per a evitar
> en el possible que cadascú tirés per la seva banda, com la finalitat de tot
> recull, el mires i corretgeixes amb seguretat.

doncs la veritat és que no ho sé. A la pàgina de llicencies de la FSF no
diuen res d'incompatibilitat amb LDP... algu ho sap?
tractaré d'assabentar-me...

>   Res més a afegir?

tenim el nostre recull disponible enlloc? pots enviar-lo en cas contrari?

gràcies :)

Tornaré a posar-me en contacte amb orca, i ja us diré.

salutacions

--
Miquel Vidal             |   Using Debian GNU/Linux
miquel@sindominio.net    |   yonderboy@barrapunto.com