Colaboradors?

Hola,

És possible que a una llista dedicada a la traducció al Català ningú se
n'ha adonat que no és "colaboradors" sinò "col·laboradors"? :-D

Independentment, trobe que és un tema complicat ja que potser 'partner'
està entre 'soci' i 'col·laborador'. Jo estic d'acord en que soci sembla
que implique algun contracte econòmic. D'altra banda, 'col·laborador'
crec que encerta més el sentit original. Només és una opinió.

A10.

<<<        Marc Climent - marclial-yahoo-com          >>>>
<<<          KRLSN  -  kirie99-hotmail-com            >>>>
|  La esgrima es un arte, no una riña de gañanes. EMDE   |