Re: [TR] Aclarim: boot, reset, load

El Sun, Oct 07, 2001 at 07:21:43PM +0200, Antoni Bella deia:

> Precisament es pot dir de les dues formes i la meva preocupaci? es que
> reinici i carrega s'assemblen ben poc per tractar-se quasi del mateix, per
> ll?gica hauriem de dir rec?rrega.

Em sembla millor reinici. Dona la impressió que serveix per a que
la màquina faci alguna cosa. Carregar codi és una de les coses que es fa
al reiniciar, però no la única (també es posen els dispositius en un
estat conegut, es comproven sistemes de fitxers si cal, etc.).
I també es pot carregar codi o dades per altres motius que no sigui
reiniciar l'ordinador.

A més recàrrega em sóna a carregar bateries.

> Perd? per? no estem anomenat un programa si no un proces, pel que tu
> suggereixes seria etapa de c?rrega. No? Jo per aix? habia emprat fase e,
> semble m?s f?cil.

Jo també ho veia així, però el cas és que cada fase o etapa consisteix
en un programa diferent que carrega la següent etapa o fase.
Per tant també té sentit dir carregador per etapes, que és el
que es correpon amb "stage loader". "fase de càrrega", com deia
jo seria "load stage", no "stage loader".

--
Xavi Drudis Ferran
xdrudis@tinet.org