Re: [TR] IMPORTANT: Petit recull de guia

On Thu, Oct 04, 2001 at 05:55:29AM +0200, Antoni Bella wrote:
> Això es com quan treballaba jo de pintor que com hera l'aprenent em si la
> gramola no sonaba em maleien cap a l'infern (per a ser ben parlat). Es
> referien a la ràdio. Jo segueixo pensant que caixa és d'allò més simpàtic.

Però de veres dius "caixa" per referir-te a un ordeandor? En castellà la
gent diu "cacharro" o coses així, però "caixa"... no se, sona a caixa de
cartó.

> Aquest és el problema la traducció és comandament però ningú no la usa a part
> de jo es clar.

Aleshores deixa comandament i au.

O siga, està clar que per a referir-se a Debian "testing", no ficarem
Debian "proves". Si volem traduir "we have been testing" sí traduirem.
Vale, supose que estava clar, però... :P

Exacte, el root == uid 0 no es tradueix, però sí la "root partition" ->
partició arrel.

> Aquesta la posaré i vejam que tal.

Però jo ficaria "ARREGLAM", sense apostrof, no siga que faça algún parse
error per ahí :)

Quan tinga el ca.po dels boot floppies fet, tindrem prou mes termes pel
recull.

Jordi Mallach Pérez || jordi@pusa.informat.uv.es || Rediscovering Freedom,
   aka Oskuro in    || jordi@sindominio.net      || Using Debian GNU/Linux
 Reinos de Leyenda  || jordi@debian.org          || http://debian.org

http://sindominio.net  GnuPG public information:      pub  1024D/917A225E
telnet pusa.uv.es 23   73ED 4244 FD43 5886 20AC  2644 2584 94BA 917A 225E