Re: logtool arazoak eta gainbegirada

On Wed, Jul 16, 2008 at 6:37 PM, dooteo <dooteo@euskalgnu.org> wrote:

Kontrsola edo terminal batean erakutsiko diren mezuen luzera 80
karakteretara mugatzea komeni izaten da.

Bai, luzera zaintzen ahalegintzen naiz, baina txantiloia begiratu eta gero gure zerrendara bidali dudanean lerro batzuk nik eginiko etenak gabe, luze-luze, agertu dira,aipazen dituzun lerro horiek adibidez (??). Bide batez, nik atxikita bidali dut txantiloia (gmail-tik), eta gero, zerrendan, atxikita beharrean testua osorik txertatuta agertu da. Nola egiten duzue zerbait atxikipen moduan ager dadin? (beharbada gmail-etik bidaliz gero ez da atxikipen moduan agertzen?)

Kolore kontuak direla eta, turkesa arte arloan euskaraz cyan adierazteko erabiltzen dela irakurri nuen sarean nonbaiten, baina orain ez dut aurkitzen non. Tira, bakarriz falta zaigu koloreekin zoratzen hastea orain, nor eta ni, gorria eta laranja ere justu-justu bereizten duen bat gainera :-)

Ondo segi mutilok

xabier