Re: nieuwe mobi + email adressen kwijt...

On Friday 19 August 2005 17:45, martijn@varwijk.net wrote:
> Hoi Henk,
>
> SMS hadden we wel ontvangen.
Moi, raar is dat, ik zal nog 's checken bij lind&micha; alleen zij hebben
'm niet ontvangen.

> Heb je al een 'nieuwe' wasmachine?

Nee, moet me eerst verdiepen in de belastingdienst.
Ik schijn een aftrek te hebben, vanwege 55%+ ongeschiktheid...
Weet jij daar iets over?

> Groetjes Karen
>
> Nu heb je gelijk Marijn's mail adres.
Er was ook iets met mr.jager??, een gmailacc., of wordt die niet gebruikt, en
iets met dolfijn???

Groeten

--
---