Re: [offtopic] Keysigning

On Sat 08 Nov 2014, Jan-Pascal van Best wrote:

> Excuus voor dit offtopic mailtje - ik ben op zoek naar DD's die mijn
> nieuwe GnuPG-key willen tekenen. Ik woon zelf in Leiden, werk in Den
> Haag en kom ook vaak in Zoetermeer (en toevallig morgen (zondag) in
> Eindhoven). Welke DD uit de buurt zou kunnen helpen met een keysigning?

Ik zit in dezelfde situatie, alleen woon ik in Almelo.

Aanstaande zaterdag is er echter een NLLGG nijeenkomst in Utrecht
http://nllgg.nl/bijeenkomst/20141115 en daar wil ik wel heen om minimaal
1 signature te scoren. Misschien kunnen er wel meer DD's komen, dan zijn
we in een keer goed voorzien :-)

Ik probeer er vanaf 11 uur te zijn.