SFD14 / BSP / Debian packaging workshop

Hallo allen,

Op zaterdag 20 september is het weer het jaarlijkse Software Freedom
Day. De NLLGG organiseert die dag een evenement, met de bedoeling om
mensen (beginners en gevorderden) een leuke dag in de FLOSS wereld te
geven. Dit willen we doen met een zaal met diverse community's en
verschillende soorten lezingen/demonstraties. Ik heb laatst op het
Nederlandse Debian IRC-kanaal het ballonnetje op laten gaan van de
mogelijkheid van een Debian-kraam.

Dit zou eventueel gecombineerd kunnen worden met een Bug Squashing
Party, die in een aparte zaal gehouden kan worden. Een andere mogelijke
datum daarvoor zou op zaterdag 15 november kunnen zijn, dan heeft de
NLLGG een normale bijeenkomst. Tevens is er die dag een Debian packaging
workshop, verzorgd door joostvb en Dekkers.

Dit zijn in ieder geval data waarop we ruimte kunnen aanbieden. Een
andere datum is misschien ook mogelijk, maar dan moet ik een datum weten
en die overleggen met mijn bestuur en de school.

Ik hoor graag wat er wenselijk is! :)

Vriendelijke groeten,
Rutger