Re: Mini-DebConf Paris 2014: 18-19 January 2014

Op 2013-12-03 om 23:38 schreef Emilien Klein:
> Zijn er geïnteresseerde om mid-januari naar Parijs te gaan [0]?

Zaterdag 18 en zondag 19 januari 2014.

> Ik wou mijn Thalys tickets kopen, maar indien er mensen met mij zouden
> willen reizen kunnen wij het ook met de/mijn auto doen (car sharing).

Mij lijkt het wel wat.

Wat ik graag zou willen weten, wanneer je wilt vertrekken
hoelang je dan in Parijs bent en wanneer weer terug.

Ik heb nu geen idee wat de reistijden zouden zijn.

Groeten
Geert Stappers
--
Leven en laten leven