Re: Stand op T-Dose?

On Wed, 16 Jul 2008, Thijs Kinkhorst wrote:

> Dag allemaal,
>
> T-DOSE wordt dit jaar weer gehouden, eind oktober. Ze hebben nu een oproep
> voor project-stands gedaan op hun site, reageren voor 30 juli:
> http://www.t-dose.org/node/39
>
> Wat mij betreft verzorgen we dit jaar weer een stand. Ik ben wel bereid om de
> kar te trekken maar kan het natuurlijk niet in mijn eentje organiseren. Wie
> is nog meer geïnteresseerd om langs te komen en te helpen met de stand?

Ik hoop er op de zaterdag te kunnen zijn, inclusief CD/DVD-brander
en posters (hoewel we daar vorige keer niet echt ruimte voor hadden).
Ping me tegen die tijd even of 't doorgaat.

Trouwens, ik heb sinds kort beschikking over een goede 2e-hands
kleurenlaser incl wat gratis toner, dus ik kan tegen lage kosten
full-color flyers printen ...als iemand me tenminste van kant-en-klare
up-to-date postscript files voorziet, want ik heb zelf geen gelegenheid
om daaraan te werken.

Groeten,
Anne Bezemer