Re: Status organisatie BSP Utrecht

Thijs Kinkhorst wrote:

> Link vergeten:
> http://wiki.debian.org/BSP2008/Utrecht

Ok, is bijgewerkt. Ik vraag me wel of hoe je kon weten dat ik ook net
dat 4e weekend (dat niet is opgenomen in de mogelijkheden) in juni niet
kan :-)

> Ik zal e.e.a. wat breder aankondigen dan deze lijst als we volgende week de
> datum en details duidelijk hebben.

Ok, vergeet zeker niet om ook een aankondiging naar d-d-a te sturen om
ook online participanten de mogelijkheid te geven aan te sluiten (via IRC).

Alvast bedankt om een BSP te organiseren!

Mvg

Luk