Re: donderdag 16e, 20:30, cafe Belgie

On Mon, 2006-02-06 at 22:35 +0100, Matthijs Mohlmann wrote:
> Donderdag 20:30, dat gaat wel lukken. In Utrecht mooi daar heb ik
> beschikking over met mijn OV kaart.

Ik kom in ieder geval wel even langs, en ik hoor van Jeroen en Bas dat
ze eventueel ook komen.

> Is er een mogelijkheid dat iemand me vertelt waar ik precies moet zijn ?

Ja hoor: vanaf Centraal:
1) Loop Hoog Catharijne helemaal door in de meest logische doorgaande
   looprichting. Je bent op het "Vredenburg".
2) Loop vanaf de uitgang van HC min of meer rechtdoor, door een steeg of
   straat ergens zodat je op de "Oudegracht" komt (kent iedereen). Zorg
   dat je aan de 'overkant' van de Oudegracht bent (vanaf Vredenburg
   gezien).
3) Volg de Oudegracht naar rechts net zolang tot je langs Kafe Belgie
   komt, dat is via Oudegracht - Stadhuisbrug - Vismarkt - 't Wed -
   Oudegracht. Straatnamen veranderen maar het is langs of vlakbij het
   water van de Oudegracht. Het is net na het Aboriginal Art Museum.

Succes,

Thijs