Re: ftp.nl.debian.org problems?

On Mon, Feb 06, 2006 at 12:58:23PM +0100, Thijs Kinkhorst wrote:
> [...]

Voor mij is nu de 'permission denied' verklaart die ik zaterdag kreeg.
(ik had er dus wel melding van moeten maken)

> Hoi Paul,
>
> Zo te zien moet je bij ftpcom@snt.utwente.nl zijn, geCCt. Ik vermoed dat
> zij wel meer informatie kunnen verschaffen.

Een berichtje als "na kantoortijd zal er niet aangewerkt kunnen worden"
of een "off-line gehaald om rustig de sync met master te doen"
wordt erg gewaardeerd.

"toen het wel werkte heb ik jullie nooit gehoord" mag ook.

Anyway: succes met de herstel actie en breng vooral een tussentijds
statusbericht.

Cheers
Geert Stappers