Re: [debian.nl] dinsdag keysinging in Wageningen

On Mon, Jul 12, 2004 at 10:27:33PM +0200, Olivier wrote:

> geen developers, wel nog wat mensen die dat willen worden, of zware debian
> gebruiker zijn.

Weten die ook dat het ook voor niet-Debian-developers nuttig is om PGP
keysigning te doen, en nemen die dus hun keyslips mee?

t Wordt weer wat interessanter, zal ns kijken hoeveel tijd het
me kost om morgen van werk in Tilburg naar Wageningen te komen.

Groeten,

Joost