Re: [debian.nl] identificatie, iemand in de buurt van Wageningen?

On Mon, 5 Jul 2004 19:11:09 +0200
Joost van Baal <joostvb@mdcc.cx> wrote:

> Wow.  Wanneer?

kies een datum zou ik zo zeggen, zolang er een laptop is van iemand die
mijn pgp key kan signen ben ik al blij :) Hoe moet dat eigenlijk zonder
internet verbinding?

Ik kan nog even op de lijst van de universiteits linux user group posten
wie er intresse heeft om een biertje te pakken. Ook daar is die kroeg erg
populair ;-)

groeten,
	Olivier