[debian-eo] Navigi en dosierujojn per Midnight Commmander

    Saluton!

    Programo "Midnight Commmander" estas uzata de mi por navigi per
    dosierujoj en mia komputilo.  Estas tre plej facila ol tajpi
    Linuksajn ordojn.

    En Debiano "Midnight Commander" funkcias malsame ol aliaj
    distribuaĵo.  En "Slackware" kiam mi eliras de "Midnight
    Commander", mi restas en la lasta dosierujo vidita de mi.  En
    Debiano mi revenis al la dosierujo kie mi komencis "Midnight
    Commander".

    En la hejma dosierujo ekzistas la dosiero ./config/mc/ini

    Mi provis kopii ĝin de /home/slack142/.config/mc/ini al la
    /home/debian9/.config/mc/ini sed la funkciado en Debiano ne ŝanĝis.

--

Stela dato:2.458.521,307  Loka tempo:2019-02-06 16:22:55 Merkredo
-==-