Gefeliciteerd, er is geld aan je gedoneerd

Beste begunstigde,

 Je hebt een liefdadigheidsdonatie van ($ 10.000.000,00) van Mr. Mike Weirsky, een winnaar van een powerball-jackpotloterij van $ 273 miljoen.  Ik doneer aan 5 willekeurige personen als je deze e-mail ontvangt, dan is je e-mail geselecteerd na een spin-ball. Ik heb vrijwillig besloten om het bedrag van $ 10 miljoen USD aan jou te doneren als een van de geselecteerde 5, om mijn winst te verifiëren

  Vriendelijk antwoord op: mike.weirsky.foundation003@gmail.com
 Voor uw claim.