Helló, kedvesem Krisztusban.

Igaz, hogy ez a levél meglepetésként számíthat neked. Ennek ellenére alázatosan kérem, hogy fordítson nekem a figyelmére és jól hallgasson. A nevem Elizabeth Taylor, az Amerikai Egyesült Államokból. Nős vagyok Anthony Taylor úrral, aki egyszer dolgozott a német nagykövetségünknél, és 16 évig Londonban a nagykövetségnél dolgozott, mielőtt meghalt.

25 éve házasodtunk gyermek nélkül, mielőtt egy rövid betegség után meghalt. Halála óta úgy döntöttem, hogy vallásos meggyőződésem miatt nem akarok újból házasodni. Amikor késő férjem élt, 10 500 000,00 USD (tízezer ötszáz ezer amerikai állam dollár) összeget letétbe helyezte egy Amerikai bankban. Jelenleg ez a pénz továbbra is a Bank őrizetében van. Nemrégiben orvosom azt mondta nekem, hogy a következő négy hónapban nem tartok fenn rákos betegségem miatt.

Miután megismertem az állapotomat, úgy döntöttem, hogy adományozom ezt a pénzt egyházaknak, szervezetnek vagy jó embernek, aki ezt a pénzt úgy fogja felhasználni, ahogy én itt fogom utasítani.

Azt akarom, hogy ezt a pénzt egyházaknak, jótékonysági szervezeteknek, árvaházaknak, özvegyeknek és más embereknek használja fel. Ezt a döntést hoztam, mert nincs gyermekem, aki örökölné ezt a pénzt. Sőt, a férjem rokonai nem állnak közel hozzám, mivel rákproblémám jelentkezik, és az a kívánságuk volt, hogy halottnak találjanak, hogy örököljem vagyonát, mivel nincs gyermekem. Ezek az emberek nem érdemlik meg ezt az örökséget. Ezért döntöttem úgy, hogy kapcsolatba lépök Önnel, és adományozom ezt az alapot neked annak érdekében, hogy felhasználhassák azt jótékonysági munkákhoz.

Amint megkapom a válaszát, megkapom a bank elérhetőségét itt, Amerikai Egyesült Államokban, ahol ezt a pénzt letétbe helyezik. Ezenkívül felhatalmazási levelet küldök a banknak, amely igazolja neked a pénz jelenlegi kedvezményezettjét. Azt is szeretném, ha mindig imádkoznál.

A válasz késedelme adhat lehetőséget arra, hogy másik jó embert keressek ugyanezen célra. Kérem, biztosítson nekem, hogy a fentieknek megfelelően fog viselkedni.

Köszönet és maradj megáldva.

A szeretett nővéred Krisztusban,

Mrs. Elizabeth Taylor