Mój drogi,

Nazywam się pan Bennett Edmund, piszę do Ciebie z oddziału intensywnej opieki medycznej (ang. Intensive Care Unit - ICU) w Townsville Cancer Center, gdzie jestem w ostatnim stadium leczenia raka, który dotknął każdej części mojego ciała. Zostałem poinformowany przez mojego lekarza, że mam bardzo krótki okres życia. Z tego powodu chcę oddać lub przekazać mi swój majątek i pieniądze. Odpowiedz, jeśli jesteś zainteresowany moim adresem e-mail, aby uzyskać więcej informacji:

Pan Bennett Edmund.