Dobrý deň môj priateľ.

Je pochopiteľné, že by ste mohli byť trochu chápavý, pretože
neviete, ale ja mám lukratívne obchodné návrh spolocného záujmu
podelit sa s vami. Dostal som váš odkaz v mojom hľadaní niekoho, kto
vyhovuje mojej navrhovanej obchodný vzťah.

Ja som Patrick Chan KW Južnej Kórey, šťastne ženatý s detmi, a ja
som riadite ¾ Hang Seng Bank Ltd, na starosti oddelenie Medzinárodného
platieb. Mám dôverné obchodné návrh pre vás. Budem potrebovat, aby
si mi pomáhať pri realizácii podnikateľského projektu z Hongkongu do
vašej zeme. Jedná sa o prevod veľké sumy peňazí. Všetko, čo o
tejto transakcii musia byť právne urobit bez zádrhel. Prosím snažia
dodržiavať veľmi diskrétne vo všetkých záležitostiach týkajúcich
sa tejto problematiky.

Potom, čo financné prostriedky boli úspešne prenesené do vášho
úctu, budeme zdieľať v pomere k dohodnutej oboma z nás. Budem radšej,
keby si ku mne na muj súkromný e-mailovú adresu
(mrchanpatrick82@yahoo.com.hk) a nakoniec po ktoré som vám poskytne viac
informácií je o túto operáciu. Ak budete mať záujem, pošlite mi
tieto naliehavo:

1. Mená a priezvisko
2. Povolanie
3. Súkromné telefónne císlo
4. Aktuálne kontaktná adresa

Prosím, ak nemáte záujem odstrániť tento e-mail a neloví, pretože
ja som uvedenie svojej kariéry a život mojej rodiny v stávke s týmto
podnikom. Aj keď nič neriskuje nič získali.

Vaša najbližšia reakciu na tento list ocenia.

Pozdravom,

Mr.Patrick Chan