Even een serieuze vraag

Enkel geëngageerde lezers

Hallo,

Een mailtje van Johnny Verkuringen van Europese GoudStandaard.
Ik wil je iets belangrijks vragen...

Je hebt van mij of ons in het verleden al één of meerdere mails toe gekregen.
En eigenlijk wil ik graag weten of je van mij in de toekomst nog mails wilt ontvangen.

In de toekomst gaan we onze communicatie veranderen gericht op onze geëngageerde lezers en klanten.

We willen onze lezers informeren en sensibiliseren over feiten die u niet bereiken via de reguliere media.
Onze bedoeling is dat u met deze informatie ook werkelijk iets bent er er ook iets mee doet. Daarom beloven we u informatie met echte waarde in de toekomst.

Kortom we willen dus een meer besloten groep van lezers bereiken, dan nu het geval is, waarmee we meer een gemeenschappelijk doel en visie nastreven.

Hoort u wel of niet thuis in deze groep?

Zoja, dan hoeft u niets te doen. U ontvangt op regelmatige basis informatie via onze nieuwsbrief.

Indien nee, gelieve u uit te schrijven op onze nieuwsbrief zodat u geen onnodige informatie meer ontvangt van ons. ( rechts onderaan)

Alvast bedankt voor uw begrip,

Johnny Verkuringen
CEO Europese Goudstandaard

Johnny Verkuringen