Re: install

On Wed, Jan 30, 2002 at 04:44:10PM +0000, Krzysztof wrote:
> Witam!
> Mam takie pytanko: Jak skonfigurowa? bezpieczny serwerek dost?powy na
> SDI ?. Dodatkowo wyposa?ony w  Firewall kt?ry zapewni bezpiecze?stwo
> na wysokim poziomie).

English in the list please...

I don't know what SDI is. If you are asking about Debian or Linux in
general then there is a rather secure firewall in Linux kernel. In
2.4.x series you can use iptables to configure it. It has full NAT
support so in my opinion it is as good as any other thing out there.

-- Translation --
Nie wiem co jest SDI. Jezeli sie pytasz o Debian albo Linux, to
wedjug mnie Linux kernel ma dosyc dobra firewall. W versji 2.4.x
mozesz urzywac iptables do tego. 2.4.x ma NAT [network address
translation] - wedug mnie, mozna porowac ze wszystkimi innimi.

- Adam