MS keyboard

Ciao,
	ho installato Debian v2.0r2 con kernel-2.2.9, ma non riesco a
configurare la mia MS Natural Keyboard USB. Ho letto il file HOWTO-USB-KBD
nel kernel-2.2.9.tgz ed ho eseguito il file mkmap, ma poi non sono piu' in
grado di andare avanti...
	Grazie per l'ascolto.

Hi,
	I've installed Debian v2.0r2 with kernel-2.2.9, but I can't
configure my MS Natural Keybord USB. I've read HOWTO-USB-KBD in
kernel-2.2.9.tgz and I've execute mkmap, but then I can't continue...
	Thanks a lot for the attention.

                                             <<<<<< Dalfini Silvio >>>>>>

DDDDDDD              ll               hh         ..
 D     D              l                h
 D     D              l                h
 D     D    ooooo     l    pp pppp     h hhhh    ii    n nnnn     ssss
 D     D   o     o    l     pp    p    hh    h    i    nn    n   s
 D     D   o     o    l     p     p    h     h    i    n     n    ssss
 D     D   o     o    l     p     p    h     h    i    n     n        s
DDDDDDD     ooooo    lll    pppppp    hh     h   iii   n     n   sssss
                           ppp

                                E-mail address: dalfini@arena.sci.univr.it