telepites

Udv. mindenkinek.
Teljesen uj felhasznalo vagyok, illetve lennek, ha sikerulne
beuzemelni a debiant.
A Chip magazin 14.szamanak CD lemezeit hasznaltam.
Hardver.
Pentium II Celeron 300 128 RAM 4Mb VGA Voodoo2 CD radios
Soudblaster 2 floppy
Ket merevlemez.
Az elson van a mostani Win 98.
Az uj vincsire szeretnem a debiant.

A problema leirasa:
A particionalasnal az egyesz lemezt Linuxra tudom csak allitani,
nem lehet swap particiot letrehozni.
Lehet, hogy 128 Mb RAM-nal nem kell neki?
Ugyanis maximum 128 Mb-t fog hasznalni, annyi meg van.
Swap nelkul befejezve(?) a telepitest a rendszer nem jon fel.
LI.
Ennyi es reset.
Ploppyrol indul.
Ujrainditas elott hibauzenet, hogy lehet, hogy a BIOS nem
tamogatja.
Elkepzelheto, hogy a boot az 1023-as cilinder folott van?

Ha az emlitett CD-ket valaki sikeresen vegigcsinalta, segitsen !!
Halas koszonet.
Eggyel megint tobben vannak a linuxosok :))

Udv:
               cipo