Re: Disk Bölme

Merhaba

Tümü extend edilmiş ve bölünerek lojik disk parcalari olarak tanimlanmis bir disk üzerinde 'primary' bölüm olusturmaya çalışıyorsunuz.

Yaptiginiz islem lojik disk bölümünü küçültmek. Bunun yerine,
Extend edilen bölümün bitis noktasini istediginiz kapasiteyi verebilecek kadar küçültüp tekrar deneyin.