Re: C Editör

Anjuta, GTK/GNOME tabanli uygulama gelistirmeyeceksem hem de KDE
kullaniyorsam ilk tercihim olmazdi. Madem KDE kullaniyorsunuz KDevelop
ile baslayabilirsiniz. Otomatik tamamlama (Autocomplete) ozelligi
bircok IDE'de (bu ozellik tamamen kullandiginiz gelistirme araci ile
alakali) zaten mevcut, onunuzde bircok alternatif var anlayacaginiz.
Fakat tamamen kisisel tavsiyem/gorusum kullanmasi basit bir IDE
secerek baslayin. Eclipse guzel ama yapilandirmasi ve kullanmasi bazen
yorucu olabilir. Ihtiyaciniz olmayan ozellikler icin vaktinizi
simdilik bosa harcamayin derim.

Cok kisaca ilk aklima gelen iki tanesi :

KDevelop : KDE icin gayet iyi bir tercih, sisteminizde hali hazirda
kurulu bile olabilir. Iyi bir IDE.
CodeBlocks : Coklu platform calisabilen, populer (ama ticari rakipleri
kadar ozellik barindirmayan), kullanimi kolay bir IDE.

Bunlar disinda sf.net veya google'da biraz aramayla bircoklarina
ulasabilirsiniz. Biraz kurcaladiktan sonra neyin sizin icin daha uygun
olduguna zamanla daha kolay karar verirsiniz.