C Editör

Merhaba. C# üzerinde temel bilgim var. C ve C++ öğrenmek istiyorum. Monodevelop ve eclipse üzerinde çalışıyorum ama şöyle bir sorum olacak. P harfini bastığımda printf otomatik çıksın istiyorum. Monodevelop ve eclipsede çıkmıyor. (Eclipsede kodu çalıştıramadım.) Sizin bildiğiniz otomatik çıkan bir C editörü var mı.

Daha önce Monodevelopta c# otomatik çıkmasını alışmıştım. İnternette izlediğim eğitim videolarındada otomatik çıkan görmedim acaba c dilinde otomatik kelimeler çıkmıyor mu?

​Anjuta programı indirdim yeni proje olustur dediğimde hata aldım. Kde kullanıyorum gnome programı sanırım onun için.

Kullandığım sistem : Debian Jessie 8.5.0 KDE