Wireless kartı sorunu

merhaba ms windows ta teknik destek seviyesinde bilgim var ancak linuxu ilk kez kullanmaya başladım ve şuan hiçbir bilgim yok. oracle virtualbox ile kali linux kurulum yaptım ancak birtürlü wireless kartımı görmüyor.  orbit-lab.org dan indirmem gerekiyormuş sanırım driver fakat site izin vermiyor. Sanırım burayada üyelik gerekiyor. Birtürlü indiremedim. Ağ kartım Atheros Ar9285 . Lütfen yardımcı olurmusunuz. İyi çalışmalar