iTalc 2.0.2 jessie üzerinde nasıl yapılandırılır?

Merhabalar.

wheezy'de italc'yi sorunsuzca kullanıyordum. iTalc 2.0.2 yi jessie sistemlerde kulllanmaya çalışırken client tarafında master tarafından yapılmaya çalışılan bağlantıya sürekli olarak izin vermek gerekiyor. O esna da" iznin düzgün biçimde alınmadığı" mesajı çıkıyor. Eğer bağlantıya client tarafında izin verilirse master kontrolü alabiliyor ancak. "Authentication methods" olarak "Key file authentication " kullanıyorum.

iTalc 2.0.2'yi nasıl yapılandırabilirim? İzin nasıl düzgün biçimde alınabilir?