Re: Grub

Merhaba,

Geçenlerde libvirt ile sanal bir makinaya debian kurmaya çalıştığımda benzer bir durum ile karşılaştım. Fakat benim durumumda sanal makinaya aynı anda iki disk tanıtmaya çalışıyordum. Daha sonra disklerden birini iptal ettim tek bir diske kurulum yaptırdım, kurulum sorunsuz tamamlandı. Kullanmak istediğim ikinci diski ise kurulumdan sonra elle tanıttım.

Kolay gelsin.

Zeki