Kimden: Gökhan Öztürk <guneyligokhan.15@gmail.com>
Tarih: 10 02 2015 09:55 (GMT+02:00)
Alıcı: debian-user-turkish@lists.debian.org
Konu: Kablosuz Ağ Paylaşımı

Merhaba. Daha önce bu soruyu sormuştum ama anlamadım yapamdım. Ben bilgisayarıma wifi den bağlandığım interneti paylaşıp telefonumdan bağlanmak istiyorum.

(Çünkü uzaktaki modeme bilgisayarım çekiyor telefonum çekmiyor.)

Araştırdım ama her kaynakta farklı anlatımlar var daha önce uğraşırken bilgisarımda galiba ayarları bozmustum kablosuz ağları hiç göremedim o yüzden yine biraz korkum var bilmeden bişey yapmak istemiyorum :(
Gökhan ÖZTÜRK
T.C Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi
Gölhisar Meslek Yüksekokulu
Bilgisayar Proğramcılığı Bölümü