iceweasel ve yazıcı kurulumu

yaklaşık 1 yıldır linux GNU işletim sistemleri kullanıyorum, kısa bir süredir de bu işin kaynağı konumundaki debian kullanmaya başladım. iceweasel de
"Server not found

Iceweasel can't find the server at accounts.firefox.com.

    Check the address for typing errors such as ww.example.com instead of www.example.com
    If you are unable to load any pages, check your computer's network connection.
    If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Iceweasel is permitted to access the Web."
 ifadesi ile karşılaşıyorum, internet bağlantımda herhangi bir sıkıntı yok öncelikle onu bildireyim, bu maili de chromiumdan, debiandan gönderiyorum. Ayrıca iceweasel de mail adresimi girerek oluşturduğum senkronizasyonu gerçekleştiremiyorum, yine yukarıda paylaştığım mesaj çıkıyor ekrana.

bir başka sıkıntı da yazıcı kuramadım, iki adet yazıcı var ikisi de hp, biri hp laserjet 1102w, diğeri eski hp laserjet 1005series; 1102w yazıcıyı bağladığımda sistem hemen yazıcıyı gördü fakat işlem yapamadım, çıktı alamadım, hata gösterdi, diğer yazıcıyı henüz denemedim, daha sonra deneme fırsatım olacak. Ne yapmalıyım. Şimdiden teşekkür ederim.