Re: Salt Okunur Diski Biçimlendirme

Merhaba,

fdisk / cfdisk  ile bölümü silip yeniden bölüm oluşturabiliyormusunuz?

Şayet bölümü silip, yeni linux bölümü oluşturarak, ext4 formatı atmayı deneyebilirsiniz.
Yeni bölüm oluşturabiliyorsanız, salt okunur değildir. Bölümleme tablosunda değişik yapamıyorsanız salt okunur veya yazmaya karşı korumalı olabilir.