Fwd: isofs dvd

---------- Yönlendirilmiş ileti ----------
Kimden: Celal Özcan <cezcan@gmail.com>
Tarih: 16 Mart 2014 13:10
Konu: Re: isofs dvd
Kime: yaylalı <yaylali.linux@gmail.com>

merhaba
konuyu biraz araştırdım ve isofs diye dvd yazma formatı göremedim, anlaşılan ürün kopya, acaba kopyalarken arkadaşlar yansı (iso kalıbı) olarak mı yazdırdılar diske ve o yüzden isofs olarak görüniyo sizde, dvd'i isomaste, acetoneiso2 ve ya muadili bir program ile bilgisayara açarsanız oradan oynatma şansınız olabilir diye düşündüm.
başka bir şey aklıma gelmiyor yani, kalıp olarak kopyalanmıştır diye düşünmekteyim.

http://www.makeuseof.com/tag/extract-iso-files-linux/  buraya bir bakarsanız sorununuzu çözebilirsiniz diye umut ediyorum.

Selam,
Orijinalden kastınız piyasada satılan marka, ürün dvd ise değil; sanırım ağ üzerinden sağlanmış bir dvd idi.

- doğrusu, 'orijinal' olanla, olmayanın izlemeye farklı mı yansıdığını merak ettim? :)