Re: isofs dvd

yaylalı,  7.03.2014:
> Merhaba,
> Bu günlerde elimdeki bazı dvd'leri debian üzerinden izleyemedim... dosya
> sistemi 'isofs' olarak görünüyor.
> Normalde 'udf' olurdu ve sorun çıkmazdı.
>
> Bu konuda önerisi olan var mı?

Pek dvd seyretmediğimden bu konuda çok bilgim yok, ama izlemek için
kullanabileceğiniz çok program var ve bazılarının çalıştırmadığı
dvdleri başkaları çalıştırabiliyor.  En güvenilir olan program mplayer
olarak aklımda kalmış.

Siz hangi programları denediniz?  Denediğiniz komutları ve hata
mesajlarını tam olarak yazarsanız daha iyi yardım bulma şansınız artar.