Eski Çekirdeği Kaldırma

Merhaba. Sistemimi güncelledikten sonra çekirdek güncellemesinin ardından açılışta iki tane çekirdek görüyorum. Eski çekirdeği kaldırmak istiyorum. Biraz arastırdım. uname -r ile çekirdeğimin sürümünü 3.11-2-amd64 olarak öğrendim.  Bu yeni olan çekirdeğin sürümü. Eskisini kaldırmak için apt-get purge linux-image-3.11-1-amd64 yapsam olur mu ? Normalde korkmam her komutu denerim ama bilgisayarım açılmayabilir diye düşündüm.