Re: localhost PhpMyAdmin

localhost/phpmyadmin yazdığımda tam olarak anlamadım ama php kodlarına benzer kodlar çıkıyor.
18/12/13 Çar tarihinde Semetey Coşkun <semeteycoskun@gmail.com> şöyle yazıyor:

 Konu: Re: localhost PhpMyAdmin
 Kime: "Gökhan Öztürk" <reveler_07@yahoo.com>
 Kopya: "debian-user-turkish@lists.debian.org" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
 Tarihi: 18 Aralık 2013 Çarşamba, 11:13

 Selamlar
 Kodlar çıkıyor derken ne demek istiyorsunuz
 tam olarak.
 PHPMyAdmin için özel bir şifre yok
 bildiğim kadarı fakat giriş yaptıktan sonra doğrudan
 veri tabanı üzerinde değişiklik yapabildiğiniz için,
 hangi kullanıcı ile işlem yapmanız gerekiyorsa ya da
 işlem yapmak istiyorsanız o kullanıcının kullanıcı
 adı ve şifresini girmeniz gerekli.

 Yani sorulan MySQL kullanıcı adı ve
 şifresi olması lazım.

 2013/12/18 Gökhan
 Öztürk <reveler_07@yahoo.com>

 Debian testing ama64 bit
 kullanıyorum. apache2, php5, mysql-server, phpmyadmin
 paketlerini kurdum. Bu paketleri kurarken benden hiç şifre
 istenmedi. localhost/phpmyadmin e girdiğimde kodlar
 çıkıyor. localhost/~kullaniciadi girdiğimde normal. ?