Re: Yan: /etc/X11/xorg.conf Dosyası Yok (Compiz Kurulumu) KDE Gelmiyor

Merhaba,
Terminale aşağıdakilere yazarak Xserver'ı yeniden yapılandırmayı denermisiniz.

Eğer terminale erişemiyorsanız CTRL + ALT + F1 tuş kombinasyonu ile açabilirsiniz.
root olarak giriş yapın veya komutların önüne sudo yazarak kullanın.

/etc/init.d/kdm stop
dpkg-reconfigure xserver-xorg
/etc/init.d/kdm start (eğer bu çalışmazsa startx deneyin)

Çözüm olmazsa ekran çıktılarıyla cevaplayın lütfen.

Saygılarımla.
Metin Şanlı