Yazdıgınız komutu denedim bu şekilde çıktı verdi .s

Kimden: Serkan Coban <mesaj.listeleri@gmail.com>
Kime: Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com>
Kopya: "debian-user-turkish@lists.debian.org" <debian-user-turkish@lists.debian.org>
Gönderildiği Tarih: 16 Ekim 2013 20:43 Çarşamba
Konu: Re: /etc/X11/xorg.conf Dosyası Yok (Compiz Kurulumu)

root ile Xorg -configure komunu calistirin. /root dizininde xorg.conf.new dosyasi olusacak. Bu dosyayi /etc/xorg.conf olarak kaydedip gerekli eklemeleri/degisiklikleri yapabilirsiniz..
xorg.conf dosyasi hatali ise sadece X acilmaz, cok tehlikeli bir dosya degil yani...