Yan: Yan: Edup ED-199 Wifi Güçlendirici

firmware-ralink paketini yükledim. Hiç bir ayar yapmadan güçlendiricimi otomatik tanıdı.

Kimden: Remzi AKYÜZ <linuxliste@gmail.com>
Kime: Gökhan Öztürk <reveler_07@yahoo.com>
Gönderildiği Tarih: 27 Eylül 2013 0:28 Cuma
Konu: Re: Yan: Edup ED-199 Wifi Güçlendirici

Benzer wireless adaptör bende mevcut.
Bus 003 Device 003: ID 148f:3070 Ralink Technology, Corp. RT2870/RT3070 Wireless Adapter
rt2800usb kullanıyorum.
Sizinde işinizi rt2800usb modülü  görür.

modprobe rt2800usb

dedikten sonra dmesg ve iwconfig komutlarıyla kontrol edebilirsiniz?