Re: Debian üzerine Raid kurulumu

Remzi Bey,

4 Diskte de 100 mb lık alan ayarladım. Raid olarak bu alanı yapılandırmadım. Diskin kalan kısmını ise Raid olarak yapılandırıp / olarak belirledim. Peki sistem disk0 üzerinden çalışacağı için bir sıkıntı olduğunda bu diskte sistem açılmayacak. Yanlışmı düşünüyorum.

Daha önceki yardımlarınız için teşekkürler