Re: Selam Arkadaşlar Netwok Problemim Var

arkadaşlar konuyu biraz detaylandırayım   benim bilgimi aştı

şube 72.x diye bir uydu 3g network war burda birde cickodan 192.168.0.10 diye local bir ip açmışlar

evet şube içinde 192.168.0/24 netwok kuruca bu cihaza ulaşıyorum sorun yok

fakat zyxzel modemle bu cihaza vpn kurunca

şubeden 192.168.100/24 bilgisayralrdan ulaşmak istiyorum ozaman işte sorun çıkıyor burda ne yapmam gerekiyor....

vpn sorun yok subedeki 192.168.0.11 ip pc vnc kurabiliyorum.....