Re: Selam ArkadaÅ?lar Netwok Problemim Var

Merhaba,
Aynı network içindeki cihazlar birbirlerine erişmek için gateway
kullanmaz. Dolayısıyla eğer ulaşmaya çalıştığınız makine ve sizin mekine
aynı network ta ise gateway kullanmadan erişebilirsiniz.

Gateway , bir cihazın farklı networklara nerden erişeceğini gösterir.
Debian da farklı bir işletim sistemi de kurabilirsiniz.