Re: dağıtımın i386-amd64 çevrimi

Osman Yozgatlioglu, 11.06.2013:
> burda bir canlı cdden açıp dosyaları kopyalamışlar.
> fiziksel erişim olmadığı için alternatif bulmam lazım.
> iki kere değil, sekiz kere ölçüp bir kere biçmek gerekiyor. :)
> sanal makinada birkaç test yapayım.
> teşekkürler,

Ben böyle bir çevrimi denemedim ama sanal makinada deneyip sonra
uygulayabileceğiniz bir yöntem daha var.

Benzer bir soru geçen ay debian-user listesinde de sorulmuştu:

http://lists.debian.org/debian-user/2013/05/msg00413.html

Orada makina sid idi.  Siz Squeeze'de kalmayı mı planlıyorsunuz?
Eğer Wheezy'ye geçerseniz multi-arch ile bu geçişi deneyebilirsiniz.

O soruyu takip eden cevaplara bakılırsa cevap şurada

http://wiki.debian.org/FAQsFromDebianUser#Are_cross-grades_possible.3F

(Önce 64 bit çekirdeği kurmanız gerekiyormuş.)

Soruyu ilk soran bunu denemiş ama her şey bittikten sonra paketleri
güncellemek isterken takılmış:

http://lists.debian.org/debian-user/2013/05/msg01457.html

Net bir çözüm yazılmamış ama bu takılmanın bir sebebi de sid kullanması
olabilir...