Re: K3b ile yazdırdığım iso dvd okunmuyor

Hocam;
1. Indirdigin dvd'i duzgun inmismi md5 den veya sha-sum ile kontrol et.
2. Sonra dvd yi ayar degisikligi yapmadan yaz, yada brasero yukle oradan yaz, kalibi diske yazdir diyerekten.
3. Dvd yazilirken baska pek bir islem yapmamaya gayret goster.
4. Opsiyonel olarak dvdyi test et, kuruluma baslamadan once, bakalim duzgun yazilmismi. Boot menusunde boyle bir sik isaret olmasi lazim yanlis hatirlamiyorsam.