Re: herhangi bir programı türkçeleştirme

Alın size popcon skoruna göre yüzlerce Türkçeye çevrilmeyi bekleyen
onlarca paket: http://www.debian.org/international/l10n/po/tr_TR#i18n

Şuara çeviri adımlarını adım adım yazmıştım, po sayfasını hâlâ
tamamlayamadım ama genel olarak aynı sadece po-debconf etiketleri yerine
sadece po kullanın:

http://l10n-turkish.alioth.debian.org/po-debconf/

Daha fazla bilgi, soru ve sorunlarınız için debian-l10n-turkish eposta
listesini kullanabilirsiniz.