Okulda Debian Kurulum Etkinliği Düzenlemek İstiyorum

Okulumuzda şöyle bir etkinlik düzenlemek istiyorum. İki günümü ayırıp bir gün linux'u tanıtıp bir günde bana ne kadar bilgisayar gelirse hepsini debian kurmak istiyorum. Bunun için okul idaresinden izin alabilirim. (Zaten şu anda okulda özgür dünya adında pano hazırladım gerekli izni aldım. Bazen linuxla ilgili haberleri asıyorum)Linuxu tanıtan slaytı hazırladım. Kısa süreli filmlerde bulacağım. Ancak herkesin haberi olması için afiş hazırlayıp okul giriş kapısına asmak istiyorum. Benm photoshop bilgim yok. Bana "Haydi sizde özgür olun" gibi vb. sloganlarla afiş hazırlayabilecek varsa çok sevinirim. Böyle bir etkinliği nasıl buluyorsunuz.