Re: Swap ve Home Bölümünü Pardus ile Ortak Kullanma

Evet hocam karşılaşırsın, iki linux sistemin partition yapıları swapta karışır. Home dada muhtemelen aynı sorun olacaktır. Dediğinizi denemediğimi de söylemem gerek ama mantıken böyle olacağı kanatindeyim.

( Cep telefonu üzerinden gönderilmiştir. )